wtorek, 12 kwietnia 2016

SOMBRE NA KRÓTSZYCH WŁOSACH

Witajcie kochani:)
Jest wtorek więc jest i OFF, za oknem angielska pogoda więc mam chwilę na napisanie kolejnego posta.
Początkiem kwietnia miałam Panią Monikę , której wcześniej robiłam rudawo- czerwone przody, które rozświetlały ciemny brąz. Tym razem zdecydowała się na jaśniejszy brąz , jak i pasma które rozświetlałyby całość fryzury. Do rozświetlenia zastosowałam technikę bardzo przez was lubianą tzn. SOMBRE. 

Włosy przed koloryzacją:








Wybierając pasma raz niżej raz wyżej , zabezpieczyłam folią fryzjerską.Do pojaśnienia zastosowałam mieszankę rozjaśniającą na oxy 6%. Następnie na całość pozostałych włosów naniosłam mieszankę farb : Matrix socolor  6M + 7MG na 6%oxy.

Oto efekt końcowy:




Jak widać na krótszych włosach sombre może fajnie wyglądać:)
Życzę wam miłego dnia:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz